Kaip atrenkame teikėjus?
Didžioji dalis prie mūsų prisijungiančių naujų tiekėjų yra rekomenduoti mūsų bendruomenės narių, kurie teikdami rekomendaciją prisiima dalį atsakomybės už kolegų darbo kokybę. Rekomenduotus tiekėjus taip pat kviečiame pokalbiui, kurio metu siekiame daugiau sužinoti apie jų darbo patirtį bei principus.

1. Reputacija
Vienas svarbiausių kriterijų priimant naują narį – UNOHUB bendruomenės nario ar kito patikimo specialisto rekomendacija. Taip pat tikriname informaciją apie įmonės finansinę situaciją, klientų atsiliepimus, komunikaciją viešojoje erdvėje.

2. Skaidrumas
Tikriname įmonės viešai deklaruojamas pajamas. Dirbame tik su legaliai dirbančiais tiekėjais.

3. Ilgametė patirtis
Teikiame pirmenybę įmonėms, turinčioms patirties savo veiklos srityje, darbų pavyzdžių ir klientų rekomendacijų.

4. Aukščiausia kokybė
Tikriname klientų atsiliepimus apie įmonės veiklą. Itin svarbus kriterijus – darbo etika, tad daug dėmesio skiriame tiekėjo požiūriui į klientų aptarnavimą bei probleminių situacijų sprendimą.

5. Klientų vertinimas
Mūsų naudojama klientų valdymo sistema leidžia įvertinti paslaugų teikėjų aktyvumą atsakant į klientų užklausas. Taip pat nuolat vykdome klientų apklausas apie UNOHUB tiekėjų suteiktas paslaugas, o jiems suteikiame atgalinį ryšį.

6. Garantija
Vertiname tiekėjų paslaugų kokybę bei ilgaamžiškumą. Siekiame, kad prie bendruomenės prisijungtų pridėtinę vertę savo klientams gebantys kurti paslaugų teikėjai.

7. Kaina
Dirbame su tiekėjais, galinčiais pasiūlyti kokybiškas paslaugas už konkurencingą kainą.

8. Draudimas
Pirmenybę teikiame paslaugų teikėjams, turintiems profesinės civilinės atsakomybės draudimą.

9. Siekis tobulėti
Tikime, kad norint išlaikyti konkurencingumą, būtina nuolatos investuoti į kvalifikacijos kėlimą ir tobulėjimą. Atrinkdami naujus narius vertiname jų požiūrį į tai.

10. Noras padėti
Siekiame atsirinkti tiekėjus, kurie noriai prisidėtų prie pagalbinės informacijos klientams rengimo, dalintųsi savo patirtimi ir ekspertinėmis įžvalgomis.