Nekilnojamojo turto paslaugų centras UNOHUB
UNOHUB pranešimas
UNOHUB OZO 12A Technopolis

NT specialistai ilgametę profesinę patirtį pritaikė kurdami analogų neturinčią bendruomenę

Apie UNOHUB

Lietuvos nekilnojamojo turto paslaugų srityje pagreitį įgauna analogų neturintis UNOHUB projektas. Pirmą kartą nepriklausomos Lietuvos verslo istorijoje po vienu stogu susibūrė dešimtys nekilnojamojo turto įsigijimo ir eksploatavimo procesą aptarnaujančių specializuotų kompanijų ir savarankiškai dirbančių specialistų.   

„Nekilnojamojo turto pirkėjui ar nuomininkui, kaip parodė praktika, nepakanka standartinio paslaugų paketo, apimančio tarpininkavimą tarp pirkėjo ir pardavėjo. Būstą ar verslui skirtas patalpas reikia ne tik įsigyti ar išsinuomoti, bet ir pritaikyti jas konkretiems poreikiams: suprojektuoti, įrengti, sukurti interjerą, valyti, prižiūrėti, papuošti aplinką ir pan. Taip ir gimė sumanymas sutelkti daug platesnį paslaugų spektrą, palengvinsiantį vartotojui po vienu stogu surasti patikimus visų sričių specialistus“, – sakė Lietuvos nekilnojamojo turto agentūrų asociacijos (LNTAA) valdybos narys, NT brokerių mentorius, vienas iš UNOHUB paslaugų centro įkūrėjų Mindaugas Kazlauskas.

„Projekto idėją brandinome daugiau kaip metus. Klientų poreikiai nuolat keičiasi. Pamažu atsisakoma lietuviams taip būdingos „pasidaryk pats“ strategijos – būsto pirkimo, pardavimo ir įrengimo klausimai patikimi specialistams. Startavome praėjusiųjų metų rugsėjį. Šių metų vasarį darbą pradėjo mūsų NT paslaugų portalas. Pirminis rezultatas pranoko drąsiausius lūkesčius. Šiandien UNOHUB  vienija per 70 kompanijų, siūlančių klientui daugiau kaip pusšimtį skirtingų aktualių paslaugų, nuo paskolų brokerių iki senų baldų išvežimo. Paslaugų portalo lankytojų skaičius artėja prie 50 tūkstančių. Gaunamos užklausos liudija, kad šios paslaugos aktualios ne tik potencialiems mūsų partneriams, bet ir vartotojui“,– pasakojo antrasis unikalaus projekto autorius, NT ekspertas ir vadovaujantysis partneris Andrius Kapitančukas. 

UNOHUB būstinė įsikūrusi patogioje sostinės vietoje, prie PPC „Ozas“, bet teikiamų paslaugų geografija neapsiriboja Vilniaus miestu. UNOHUB nariai turi padalinių visoje Lietuvoje. Narių tinklas plečiasi kasdien, todėl  nekilnojamojo turto naudotojui patogu ir paprasta rasti pagalbą bemaž visiems gyvenimo atvejams. Tarp UNOHUB bendruomenės siūlomų paslaugų – turto vertinimas, paskolų brokerių vykdomas atstovavimas, finansinės konsultacijos, pastatų pridavimas ir įteisinimas, NT rinkos analizė,  žemėtvarkininkų paslaugos, įvairūs matavimai ir tyrimai, statyba, apdaila ir dizainas, draudimas, reklama ir marketingas, perkraustymo, valymo paslaugos, nuomos administravimas, teritorijų tvarkymas ir kt.  

 „Mūsų tikslas – suburti patyrusius įvairaus pobūdžio paslaugų tiekėjus, sutrumpinti kelią tarp kliento ir paslaugų tiekėjo, rangovo. Daug investavome, atrinkdami patikimus partnerius, auginame klientų pasitikėjimą savo srities profesionalais. Lygiagrečiai ugdome draugišką bendruomenę, kurios kertinis akmuo yra tarpusavio bendradarbiavimas“, – kalbėjo Andrius Kapitančukas.  

UNOHUB paslaugas rasite čia: PASLAUGOS

***

UNOHUB NT paslaugų centras

Profesionalus sutelkusi kompanija, ambicingai kurianti šiuolaikinius verslo poreikius atitinkančius sprendimus. Mūsų specialistų patirtis leidžia savo klientams suteikti aukščiausią paslaugų kokybę, pasiūlyti gausų pasirinkimą ir išskirtinį patogumą. Pirmajame tokio pobūdžio NT paslaugų centre Lietuvoje atrasite nekilnojamojo turto, draudimo ir paskolų brokerių, turto vertintojų, advokatų, architektų, interjero dizainerių, baldų gamintojų, apdailos specialistų, matininkų, geodezininkų ir daugelį kitų šios srities profesionalų. Kruopščiai atrinkdami specialistus į UNOHUB paslaugų centrą, užtikriname profesionalų klientų aptarnavimą.

}
NT pardavėjų klaidos
UNOHUB pardavėjų klaidos

Nekilnojamojo turto pardavėjų klaidos

Dalis žmonių, kuriems reikia parduoti nekilnojamąjį turtą, nusprendžia šį procesą atlikti patys. Kadangi dauguma taip nusprendusiųjų turi kitus darbus ir yra specialistai kitose srityje, pardavinėdami savo nekilnojamąjį turtą padaro daug klaidų, kurios nulemia, kad galiausiai turtas yra parduodamas pigiau arba visai neparduodamas.

Šiame tekste aptarsime nuo ko priklauso sėkmingas pardavimas ir kokias klaidas dažniausiai padaro nekilnojamojo turto pardavėjai.

Pagrindinės klaidos:

  • Yra nustatoma neteisinga kaina;
  • Parduodamas nekilnojamasis turtas yra nekokybiškai pateiktas;
  • Blogai organizuojamos apžiūros;
  • Klaidos derantis su potencialiu pirkėju;

Neteisingas kainos nustatymas

Tai yra viena iš dažniausiai pasitaikančių pardavėjų klaidų. Ši klaida yra labai natūrali ir suprantama, nes savininkas dažniausiai neturi pakankamai žinių ir informacijos, kad teisingai įvertintų realią parduodamo turto kainą. Taip pat jį sieja emocinis ryšys su parduodamu turtu, todėl dažniausiai ne visi kriterijai yra objektyviai įvertinami, kas nulemia, kad pradinė parduodamo turto kaina būna didesnė negu turėtų būti.

"Dėl ko tai yra blogai? Juk visada galima kainą pamažinti jeigu nesiseks parduoti", - sako dažnas pardavėjas. Visgi taip mąstyti yra žalinga, jeigu tikslas yra parduoti už didžiausią kainą. Esmė yra tame, kad paskelbus naują objektą rinkoje jis sulaukia didžiausio susidomėjimo iš potencialių pirkėjų ir tas susidomėjimas trunka apie dvi savaites. Jeigu per šį laikotarpį nepavyksta surasti potencialaus pirkėjo, tuomet susidomėjimas objektu mažėja, rinkoje jis tampa žinomas ir nebe toks patrauklus. Tad jeigu mes paskelbiame objektą per didele kaina, mes jį parodome visai rinkai, tačiau niekas dėl jo nesikreipia nes jis būna tiesiog per brangus. Tačiau rinkai jis jau yra žinomas. Tai nulemia, kad mes jo nebegalėsime parduoti maksimaliai brangiai ir norėdami vėl pritraukti pirkėjų, būsime priversti investuoti į jo pagerinimus, papildomą reklamą arba tiesiog koreguoti kainą. Tačiau atlikę šiuos veiksmus mes niekada nebeturėsime tokio susidomėjimo, kokį galėjome turėti iš karto nustatę teisingą kainą.

Nekokybiškas parduodamo turto pateikimas

Kita klaida yra ta, kad dalis pardavėjų vis dar labai mažai kreipia dėmesio į objekto pateikimą ir reklamą. Vis dar gajus yra mitas, kad jeigu pirkėjas nori pirkti, tai jis ir taip paskambins ir ateis pažiūrėti, nepaisant skelbimo kokybės.

Tačiau tiesa yra kita, tik kokybiškas ir išsamiai aprašytas skelbimas gali pritraukti didžiausią potencialių pirkėjų skaičių. Pagrindinis tikslas yra sudominti pirkėją ir padaryti taip, kad žiūrėdamas skelbimą jis užsinorėtų mums paskambinti. Prastas skelbimas to nepadarys. Kitas tikslas yra parduoti už didžiausią kainą, tik pritraukus maksimalų potencialių pirkėjų skaičių galima tai padaryti.

Blogai organizuojamos apžiūros

Tai yra viena iš pagrindinių pardavėjų klaidų kur yra prarandama labai daug pinigų. Pardavėjai dažniausiai apskritai nepadaro tinkamos apžiūros. Jie tik įleidžia pirkėją į parduodamą turtą, pirkėjas pažiūri, sako ačiū, pagalvosiu ir išeina. Tuo viskas ir pasibaigia.

O juk norint parduodi maksimaliai brangiai reikia pažinti žmogų, kuriam parduodi. Dar prieš apžiūrą reikia išsiaiškinti pirkėjo ieškomo turto kriterijus, kiek ilgai jis ieško, kokios jo finansinės galimybės, kaip greitai jis nori nusipirkti turtą, kokius panašius objektus jis žiūrėjo ir su kuo lygina šį parduodamą turtą ir dar daug kitų klausimų.

Apžiūros metu reikia atskleisti visus parduodamo turto privalumus ir kalbėti apie tuos privalumus, kurie svarbūs yra būtent konkrečiam pirkėjui. Kitam pirkėjui gali būti svarbūs kiti kriterijai. Reikia stebėti pirkėjų kūno kalbą, klausyti ką jie šneka, iš to galima suprasti ar pirkėjams jūsų turtas patinka ar ne.

Po apžiūros visada reikia gauti atgalinį ryšį iš pirkėjų, paklausti kas jiems patiko, o kas ne. Pardavėjai šios dalies apskritai nedaro, jie nebendrauja su pirkėjais, nes tokiu būdu susilpnintų savo poziciją. Pirkėjas galėtų pagalvoti, kad labai norima parduoti ir tai nulemtų didesnes kainos derybas. Kaip bebūtų tai yra pardavėjų klaida, nes neišsiaiškinus prieštaravimų ir jų neįveikus labai dažnai tas pirkėjas apskritai nenuperka, nors galėtų nupirkti, jeigu būtų tinkamai su juo dirbama.

Klaidos derybose

Viena iš didžiausių pardavėjų klaidų yra apskritai jokios derybinės strategijos neturėjimas. Pardavėjai derasi dėl visko iš karto, nors derybas galima išskaidyti dalimis ir derėtis atskirai dėl: kainos, baldų ir įrangos, išsikraustymo termino, mokėjimo būdo ir termino, notarinių mokesčių ir kitų svarbių dalykų.

Taip pat labai svarbu yra derybų žingsniai ir greitis. Labai dažnai derybos įvyksta parduodamame turte, per apžiūrą. Yra skelbimo kaina, pirkėjas duoda pasiūlymą ir savininkas jį priima arba ne, tuo viskas ir pasibaigia. Tokiu būdu kaina yra nuleidžiama per daug ir per greitai arba jeigu pasiūlymas nepriimamas, tai su tuo pirkėjų apskritai nebebendraujama ir nevyksta dialogas, nes pasiūlymas yra tiesiog atmetamas.

Apibendrinimas

Taigi, tiems kurie nusprendė pardavinėti savo nekilnojamąjį turtą patys, siūlome atkreipti dėmesį į šias dažniausiai pasitaikančias pardavėjų klaidas arba kreiptis į profesionalus, kurie visus šiuos žingsnius atliks tinkamai ir užtikrins, kad jūsų parduodamas turtas būtų parduotas maksimaliai brangiai ir visas procesas įvyktų sklandžiai

Video apie pardavėjų ir pirkėjų klaidas:

}