Nekilnojamojo turto paslaugų centras UNOHUB
Atrinkti specialistai

UNOHUB rasti profesionalą yra lengviau nei klausti draugų, ieškoti Facebook ar Google

VLOG'as Nr. 3

UNOHUB paslaugų centre rasite tik kruopščiai atrinkus ir patikrintus nekilnojamojo turto specialistus, dėl kurių darbo kokybės galite būti ramūs, todėl viso proceso metu galėsite jaustis užtikrintai ir patogiai.

Mes suprantame, kad žmogui, kuris nusprendė pirkti, parduoti arba pagerinti savo turimą nekilnojamąjį turtą, iškyla klausimas kaip tinkamai pasirinkti specialistą, kuriuo būtų galima pasitikėti. Taip pat egzistuoja "nepažįstamo kelio" problema, kai nėra aišku ką po ko reikia daryti ir kiek tai gali užtrukti ar kainuoti.

Tokioje situacijoje esantis žmogus turi keletą pasirinkimų:

  • ieškoti google ar naudotis puslapiais duomenų bazėmis/katalogais, kurie pateikia platų pasirinkimą, bet jo niekaip nepalengvina. Ten nėra aišku kas dirba kokybiškai, o kas ne. Kokia turėtų būti konkretaus darbo kaina, per kiek laiko galima tikėtis sulaukti atsakymo į savo klausimą ir panašiai;
  • klausti draugų rekomendacijų, bet tai dažnai būna riboto pasirinkimo informacija, besiremianti tik vieno žmogaus patirtimi. Labai dažnai situacijos nebūna identiškos, todėl rekomendacijos tinka ne visada;
  • galima naudotis NT agentūrų paslaugomis, tačiau tai yra siauresnio spektro specialistai, kurie siūlo vieną paslaugą ir negali užtikrinti plataus paslaugų pasirinkimo.

Matydami tokią aiškią pasitikėjimą keliančios kokybės nišą, mes siūlome kreiptis į UNOHUB NT paslaugų centro specialistus.

Mes užtikriname, kad:

  • Vienoje vietoje rasite visus Jums reikiamus nekilnojamojo turto specialistus;
  • Mes konsultuojame NEMOKAMAI - todėl Jūs visada turite galimybę pasitarti;
  • Visi paslaugas teikiantys specialistai yra kruopščiai atrinkti ir patikrinti pagal UNOHUB kokybės standartus;
  • UNOHUB atsako už kiekvieno tiekėjo paslaugų kokybę, nuolat klausiame klientų atgalinio ryšio, domimės atliktų darbų kokybe ir reitinguojame savo paslaugų teikėjus.

Taigi pasitikėdami UNOHUB, Jūs:

  • Sutaupysite laiko ir pastangų, nes greičiau išsirinksite Jums tinkamą specialistą ir visas procesas vyks daug sklandžiau;
  • Jums nereikia būti kiekvienos srities specialistu, nes mes Jums patarsime, vesime per visą procesą ir rekomenduosime geriausius sprendimus;
  • Visi darbai bus atlikti kokybiškai, nes Jūs renkatės tik iš patikrintų ir atrinktų specialistų.

Fiskaro nuoma

Kodėl verta rinktis UNOHUB partnerių, krovinių pervežimo paslaugas.

Laikai, kai transporto priemonės paieška, norint persikelti į kitą gyvenamąją vietą ar  pervežti krovinį, tapdavo sunkiu išbandymu - praėjo. Dabar tai padaryti lengviau nei bet kada ir dažnai tokia paslauga užtrunka tik kelias valandas. 

UNOHUB NT paslaugų centras, siūlo jums tik kokybiškiausias paslaugas teikiančius ir patikrintus transporto ir specialiosios technikos nuomos paslaugų tiekėjus – Atila.lt

Specializuotos technikos panaudojimas atliekant įvairius darbus, jau nieko nestebina. Tai ne tik būtinybė darbe, bet ir kartu operatyvumo, saugos, kokybės ir efektyvumo garantija - realizuojant užsibrėžtus tikslus.

Į pagalbą skuba specializuota technika

Visi suprantame, kad rankiniu būdu neįmanoma atlikti visų krovimo ir transportavimo darbų, todėl mūsų patarimas:

rinkitės specializuotą įrangą, t.y. manipuliatorių- fiskarą, kuris lengvai susitvarkys su šiomis užduotimis.

Kas sudaro mechanizmą?

Ši transporto priemonė aprūpinta pakėlimo strėle, taip pat jos konstrukcijoje numatyta fiksavimo sistema. Faktiškai visa manipuliatoriaus įranga - tai ir yra strėlė. Ir aišku, dėl jų konstrukcijų taip išaugęs fiskaro populiarumas. Būtent šis mechanizmas nulemia manipuliatoriaus galimybes tiek dėl kėlimo galios, tiek ir dėl pasisukimo kampo.

Tankiai užstatyta Lietuvos sostinė neleidžia į objektą suvežti daug statybinės įrangos. Todėl, jei jums reikia ir sunkvežimio, ir krano vienu metu, optimaliausias sprendimas būtų naudoti automanipuliatorių, kurio dėka darbo procesas supaprastinamas. Garantuojame, kad manipuliatoriaus galimybės didelės: jis gali dirbti ribotomis sąlygomis, atvežant ir išvežant krovinius ten, kur neįmanoma pastatyti paprasto krano.

Kodėl rekomenduojame krovinių pervežimą manipuliatoriumi - fiskaru?

  • Ekonomiška

Šios transporto priemonės pagalba galima atlikti ne tik gabaritinių konstrukcijų transportavimą, bet ir krovos bei iškrovos darbus. Strėlės pagalba mašina atlieka kėlimo krano funkciją. Tai reiškia, kad jums nereikės papildomai nuomotis krautuvo ar krano, vietoj keleto krovėjų dalyvauja tik pora žmonių, vadinasi mažėja sąnaudos technikos prastovai, kurui, darbininkų užmokesčiui, o tas palankiai įtakoja paslaugos kainą.

  • Universalu

Priešingai nei įprasti kranai, fiskarai yra kompaktiški bei pasižymintys palyginti nedideliais matmenis. Šių savybių dėka jie labiau manevringi ir patogesni eksploatuoti. Manipuliatoriai - fiskarai gali būti panaudojami tiek miestų kiemuose, tiek statybų aikštelėse ar kituose objektuose.

Pirkti neapsimoka

Daugumai žmonių reikalingas manipuliatorius fiskaras, bet ne kiekvienas gali jį nupirkti. Tikriausiai suprantate, technikos pirkimas - atsakingas ir brangus procesas, kuris pilnai nepasiteisina, jei fiskarą naudosite retai arba išvis tik vieną kartą. Ir nors dabartinė automobilių rinka gali patenkinti bet kokius užsakymus, susijusius su sunkvežimiais, absoliuti dauguma žmonių, atliekant vienkartinius krovos ar pervežimo darbus ieško kitų variantų.

O ir kam pirkti sunkvežimį, jei sėkmingiausia būtų kreiptis į teikiančią tokias paslaugas įmonę, kuri nuomoja techniką su vairuotoju, o jei yra būtinybė, tai ir su krovėjais.

Kokie manipuliatoriaus nuomos privalumai?

Išsinuomavę manipuliatorių fiskarą, jūs išsilaisvinate nuo papildomų rūpesčių:

  • pirmiausia, norint įvaldyti tokią techniką, reikia įgyti papildomą kategoriją, o tai reiškia: baigti specialius mokamus kursus.
  • visų antra, eksploatavimo išlaidos didelės: detalės, kuras, serviso paslaugos ir t.t.

Taigi, tiems, kurie sukūrėte savo verslą ir planuojate sustiprinti savo pozicijas rinkoje, dirbate stabiliai ir jums reikalinga technika tik vienkartiniam panaudojimui, tuomet nuomos paslauga bus pats tinkamiausias spendimas.

Kokias garantijas gaunate?

Pirmiausia, jūs pasirenkate ne tik patikimas, bet ir saugias paslaugas. Bet kokiu atveju, ar tai būtų pervežimo, ar krovos darbai - pagrindinis dėmesys skiriamas krovinio vientisumo išsaugojimui ir žmonių, kurie netiesiogiai susiję su transportavimo, krovimo, iškrovimo paslaugomis, saugumui. Manipuliatoriai - fiskarai aprūpinti funkcionaliais tvirtinimais, kurie suteikia puikią galimybę transportuoti prekes. Tad jūs būsite tikri, kad bet kokie kroviniai, įskaitant trapius, tame tarpe stiklo gaminius, bus pristatyti saugiai ir be pažeidimų.Transportavimo metu atsižvelgiama į individualius krovinio parametrus, transporto priemonės talpą, strėlės aukštį.

Kokiais atvejais jums gali prireikti manipuliatoriaus fiskaro?

Šiandien manipuliatoriai - fiskarai vis dažniau naudojami tiek pramoniniame sektoriuje, tiek ir asmeniniams poreikiams: tai didelė pagalba, išsiskirianti patogumu bei prieinama kaina, tiek mažaaukštėje statyboje, tiek transportuojant krovinius. 

Nedvejodami rinkitės šią techniką, jei norite transportuoti įvairiausios paskirties įrangą bei krovinius: statybines medžiagas, medieną, stakles, baldus, reklaminius skydus, buitinę techniką, cisternas, pirtis, stiklą ir kt.

Tikriausiai supratote, kad užduočių sąrašas, kur dar galima pritaikyti manipuliatorių, nuolat auga. O toliau - viskas priklauso nuo jūsų vaizduotės. 

Pasitarkite su paskolų brokeriu
Paskolų brokeriai UNOHUB

Kodėl verta pasikonsultuoti su paskolų brokeriu?

Vlog'as Nr. 2

Pagrindinė paskolų brokerio funkcija – parinkti klientui palankiausias sandorio sąlygas. Kai apsisprendžiama dėl paskolos ėmimo, svarbu ne tik išsirinkti nekilnojamąjį turtą, kurį ketinamą įsigyti, bet ir gauti paskolą kuo palankiausiomis sąlygomis ir už mažas palūkanas. Dažnas žmogus, kuris ketiną imti paskolą pasikalba su vienu arba dviem bankais. Dauguma iki galo neįsigilina į banko siūlomas sąlygas, neišsianalizuoja sutarčių, kurias ketina pasirašyti arba tiesiog nesupranta to, kas ten yra parašyta, nes yra ne šios srities specialistai. Būtent dėl šių priežasčių, kviečiami naudotis UNOHUB paskolų brokerių paslaugomis. Mūsų paskolų brokeriai atstovaus Jus bankuose, išsiderės geriausias sąlygas, atsakys į visus klausimus ir patars, kurį banko pasiūlymą Jums geriausia pasirinkti.

Paskolų brokeriai būtiniausi tai atvejais, jeigu:

  • klientas nedirba finansų srityje ir nesupranta kredito ėmimo niuansų;
  • klientas neturi laiko vaikščioti po bankus ir nėra įsitikinęs, jog gali produktyviai vesti derybas dėl geresnių kredito sutarties sąlygų;
  • klientas nėra įsitikinęs, kokias kredito sutarties sąlygas reikia pasirinkti  (laikotarpis, mokėjimo metodas, kintamos/fiksuotas palūkanos, 3-6-12 mėn. EURIBOR ir kitos sąlygos);
  • klientui reikalinga vieno ar kelių bankų kredito sutarčių analizė, kad galėtų pasirinkti geriausiai jo situacijai tinkantį banką.

Mūsų teikiamos paslaugos

Pirminė konsultacija NEMOKAMAI

Konsultuojame paskolų ėmimo, grąžinimo ir refinansavimo klausimais.

Paskolos tarpininkavimas 

  1. Pateikiame preliminarius skaičiavimus ir patarimus, kokias sąlygas geriausia pasirinkti pasirašant kredito sutartį;
  2. Atrenkame 2-3 bankus, kurie Jums yra priimtini ir siūlo geriausias sąlygas;
  3. Atliekame, kredito sutarčių analizę;
  4. Derybos su bankais dėl geresnių kredito sutarties sąlygų;
  5. Paskolos ir įkeičiamo turto vertinimo klausimų derinimas;
  6. Dalyvaujame kredito sutarties pasirašyme;
  7. Pateikiame rekomendacijas, kaip greičiau grąžinti kreditą.
  8. Su mumis sutaupysite apie 50% bankui mokamų palūkanų

Kadangi paskolų brokeriai yra užmezgę partnerystę su daugeliu bankų, jie, bendradarbiaudami su jais, gali suteikti klientui galimybę kuo greičiau išnagrinėti jo paraišką ir prisidėti prie paskolos patvirtinimo. Savarankiškai besikreipiant į banką yra rizika sugaišti daugiau laiko nei su tarpininko pagalba.

GARANTIJA, jeigu atsakymų į savo klausimus negausite, PINIGUS GRĄŽINSIME

NT pirkėjų klaidos
UNOHUB NT pirkėjų klaidos

Didžiausios NT pirkėjų klaidos. Patarimai, kaip jų išvengti ir sutaupyti tūkstančius eurų

Nuo ko pradėti? Pirma parduoti savo būstą, ar susirasti, ką pirksiu, ir tada pradėti pardavimo procesą?

Šis klausimas kyla daugumai nekilnojamojo turto (NT) savininkų. Tam kad jaustumėtės saugūs, natūraliai norisi pirma susirasti naują būstą ir tik tada pradėti ieškoti savojo pirkėjų. Deja, realybė tokia, kad kol jūs ieškote geriausio varianto, nenustebkite ‒ jūsų konkurentai taip pat. Todėl suradus svajonių namus, tikėtina, kad juos bus nusižiūrėjusi ir kita šeima. Tokiu atveju vienas iš klausimų, kuriuos jums užduos pardavėjas ‒ kaip ir per kiek laiko ketinate atsiskaityti? Jei planavote už naują pirkinį mokėti pinigais, gautais pardavus savo būstą, pardavėjas gali nelaukti. Pardavimo procesas gali trukti kelis mėnesius, todėl pardavėjui pasirinkus greičiausiai atsiskaityti pasiūliusį pirkėją, jūs prarasite norimą įsigyti būstą.

Geresnė strategija būtų pradėti nuo savo būsto pirkėjo paieškos, o suradus jį ir sutarus tinkamas pirkimo ir pardavimo sąlygas, su pirkėju pasirašyti rezervacijos sutartį bei užsitikrinti ketinimus rezervacijos mokesčiu. Tada būsite pasiruošę pirkti ir nusižiūrėtas būstas nebus nušvilptas jums iš po nosies.

Sunku išsirinkti

Negana to, kad naujiesiems namams keliate daugybę reikalavimų, svarbi yra ir ieškomo būsto vieta. Vilniaus mieste yra apie 220 000 butų, iš jų šiandien pardavinėjama apie 7 500. Tokioje gausybėje lengva pasiklysti ir norimo būsto paieška gali tapti labai ilga bei varginanti.

Vienas iš paieškos būdų yra pradėti nuo netinkamų variantų pašalinimo. Paimkite žemėlapį ir atsižvelgdami į savo kasdienius poreikius (darželiai, mokyklos, darbai, pramogos ir t. t.) išbraukite tuos rajonus, kurie jums visai netinka. Tokiu būdu susiaurinsite paieškos geografiją ir pasirinkti bus tikrai lengviau.

Perkamo būsto kriterijų nustatymo klaidos

Visų pirma, atsakykite sau, koks yra jūsų pagrindinis tikslas.

Dauguma žmonių ieško geriausio varianto už tam tikrą pinigų sumą. Ir tai yra natūralu, tačiau neretai būtent dėl to paieškos trunka mėnesius, o kartais metus ar ilgiau. Tačiau būsto keitimas dažniausiai turi akivaizdžiai kitus šeimos tikslus, nei sutaupyti vieną ar du tūkstančius eurų. Tarkim, jei artėja šeimos pagausėjimas ir jūsų naujagimiui reikalingas atskiras kambarys, kas jums bus svarbiau ‒ ar sutaupyti kelis tūkstančius eurų, ar jūsų šeimos gerovė?

Atsakę į klausimą, koks yra pagrindinis jūsų tikslas, galite pereiti prie smulkesnių tikslų ar reikalavimų naujajam būstui, kurių neretai būna išties daug. Ir vėl nusiteikite ilgoms klajonėms.

Specialistai rekomenduoja pasidaryti visų būsto kriterijų sąrašą (koks, kur, kokio dydžio, statybų metai, kada norime apsigyventi ir t. t.), o tada atsirenkant prioritetus išgryninti nuo 5 iki 10 jums svarbiausių kriterijų. Taip tiksliai žinosite, kokio būsto ieškote ir kas jums yra svarbiausia, o tai padės nebesiblaškyti ir, tikėtina, sutrumpins paieškos laiką.

Finansinių galimybių įvertinimo klaidos

Didžiausia klaida, kurią daro pirkėjai, yra pervertintos finansinės galimybės. Labai svarbu ne tik žinoti, ką norite nusipirkti, tačiau ir tai, kad jūsų norai būtų realūs. Jei planuojate perkamą būstą bent iš dalies finansuoti banko paskola, rekomenduojame pasitarti su nepriklausomais finansų ir kreditų konsultantais, kurie padės įsivertinti pajamas, turimus įsipareigojimus ir atsakys į klausimą, kiek galite skolintis. Beje, ar žinojote, kad jie ne tik pataria, kaip gauti paskolą, bet ir kaip ją grąžinti per trumpiausią laiką sumokant kuo mažiau palūkanų?

Priežastys, kodėl bankas gali atsisakyti finansuoti jūsų pirkinį

Susiradus būstą, prieš mokant avansą pardavėjui, reikėtų pasitarti su turto vertintoju. Priešingu atveju galimas tikrai nedžiuginantis scenarijus: tarkime, išsirinkote norimą būstą, planuojate imti paskolą, tačiau vertintojas neįvertino būsto norima suma, tad jums reikalingas didesnis pradinis įnašas ir jei jo neturite, paskolos bankas nesuteikia.

Ne mažiau svarbu, kad būtų registruotas statybų baigtumas. Įsitikinkite, kad perkamas būstas Registrų centro pažymoje turi nurodytą 100 % baigtumą. Priešingu atveju bankas arba gali paprašyti didesnės nei 15 % pradinės įmokos, arba išvis atsisakyti finansuoti pirkinį.

Kodėl svarbi perkamų patalpų paskirtis?

Jei perkate patalpas, kurių paskirtis gyvenamoji, keblumų dėl finansavimo neturėtų kilti. Kitais atvejais, kai patalpų paskirtis yra apartamentai, poilsio, viešbučio, kūrybinės dirbtuvės ar komercinė, bankas gali arba atsisakyti finansuoti, arba finansuoti mažiau nei 85 % sumos, taigi vėl prireiktų didesnės asmeninių lėšų dalies.

Kada yra geriausias laikas apžiūrai?

Jei jau artėjate prie galutinio sprendimo, apžiūrėkite norimą įsigyti būstą dar kartą. Nustebsite, kad detalės, į kurias atkreipėte dėmesį šviesiu paros metu, bus kitokios nei tos, kurias pamatysite tik sutemus.

Klaidos apžiūrint turtą

Dauguma pirkėjų atvykę apžiūrėti būsto ne visada užduoda tikslingus klausimus. O vertėtų sužinoti, kiek kainuoja šildymas, bendrų patalpų išlaikymas, ar namas turi bendriją, ar planuojama renovacija, ar nebus užstatytas vaizdas. Negavę atsakymų iš pardavėjo, pabandykite susirinkti šią informaciją iš kitų šaltinių, pavyzdžiui, kaimynų ‒ dažnai jie papasakos jums žymiai daugiau.

Kodėl nereikėtų būti atviriems kaip knyga?

Teko susidurti su situacijomis, kai apžiūros metu šeimos parodo visas emocijas, o tai atskleidžia, jog sprendimas pirkti jau priimtas. Pradedama matuotis sienas, ar tilps spinta, vaikai dalijasi kambarius ir pan. Vėliau, kai kalba užeina apie pardavimo kainą, nustembama, kodėl pardavėjai nenori suteikti prašomos nuolaidos. Atvirumas ir nuoširdumas yra gerai, bet tikėtis nuolaidos turbūt jau per vėlu, nes parodėte, kad to būsto labai trokštate.

Pasidarykite namų darbus

Prieš pereinant į derybų stadiją, būtina paanalizuoti esamą situaciją rinkoje ir suprasti konkurencinę aplinką. Pasidomėkite, kokie butai ir už kiek yra parduodami šiandien, apsilankykite ne tik populiariausiuose NT skelbimų portaluose, bet ir atskirų NT įmonių. Neretai čia atrasite naujausius pasiūlymus, kurių dar nėra portaluose. 

Pasidomėkite, kas buvo nupirkta per 6‒12 mėnesių, tai padės suprasti, kokios yra tikrosios būstų kainos. Dažniausiai pardavėjų lūkesčiai skelbimuose yra 10‒15 % didesni nei sumos, kurias moka pirkėjai.

Tam galite nusipirkti informaciją iš specializuotų internetinių svetainių arba pasitarti su NT brokeriu ar vertintoju.

Kaip išsiderėti geriausią kainą?

Kuo daugiau žinosite apie pardavėjo situaciją, priežastį, kodėl jis parduoda savo būstą, tuo lengviau bus suprasti jo tikrąją motyvaciją. Kodėl parduodate, kaip ilgai tai darote, kiek žmonių jau apžiūrėjo, kokie buvo kainų pasiūlymai, ar mes tinkami pirkėjai, nors perkame su paskola? Jei manote, kad reikės būstą atnaujinti, pasiteiraukite, ar pardavėjas žino, kiek tai galėtų kainuoti.

Tokie ir panašūs klausimai padės suprasti situaciją ir pasufleruos, koks yra galimų derybų intervalas, o pardavėjui bus aiškesni jūsų lūkesčiai.

Kodėl reikėtų pateikti kainos pasiūlymą raštu?

Šiuo metu Lietuvoje derybos dažniausiai vyksta veidas į veidą. Tokiose situacijose gali būti naudojamos įvairiausios derybinės technikos ir nežinia, kieno šie įgūdžiai yra stipresni. Kad išvengtumėte papildomo streso ir tikimybės nepasiekti norimo rezultato, rekomenduojame savo kainos pasiūlymą teikti raštu, kaip tai jau seniai yra daroma Vakaruose.

Rašytiname kainos pasiūlyme būtinai nurodykite, ką ketinate pirkti (būstą su baldais ar be), kokią sumą sutinkate mokėti, kaip ir per kiek laiko planuojate atsiskaityti, kada norėtumėte įsikelti. Nurodytas kainos pasiūlymo galiojimo laikas padės išvengti dviprasmybių ir, tikėtina, įpareigos pardavėją duoti Jums atsakymą per šį terminą. Jei nepavyktų pasiekti susitarimo pirmuoju bandymu, teikite pakartotiną kainos pasiūlymą, tai turėtų priartinti prie abiejų šalių norų.

Ką būtina žinoti prieš mokant avansą

Atsisveikinant su savo pinigais reikėtų būti itin budriems. Įsitikinkite, kad mokate avansą būsto savininkui arba jo oficialiai įgaliotam asmeniui. Sumokėjus avansą labai svarbu, kad pardavėjas neieškotų kitų pirkėjų, siūlančių didesnę pinigų sumą. Rekomenduotinas avanso dydis yra 5‒10 % turto vertės. Preliminari arba rezervacijos sutartis garantuos, kad pirkėjo ir pardavėjo ketinimai nepasikeis. Sutartyje taip pat turėtų būti numatytos pasekmės, jei pardavėjas dėl kokių nors priežasčių atsisakytų jums parduoti būstą. Tokiu atveju jis turėtų grąžinti avansą bei sumokėti netesybų kompensaciją.

Kokius dokumentus reikia patikrinti prieš pasirašant pirkimo sutartį?

Egzistuoja ir daugiau aplinkybių, kurios gali sutrukdyti jums įgyvendinti pirkimo pardavimo sutarties pasirašymą. Daugumą jų patikrins notaras, tačiau ir patiems pravartu žinoti, ką perkate. Vertėtų numatyti, kad kartu su perkamu būstu būtu perleisti ir kiti priklausiniai, tokie kaip rūsys, palėpė, žemės sklypas, automobilių statymo vieta arba garažas, bendrojo naudojimo patalpos.

Įsitikinkite, kad perkamų patalpų dydis sutampa realybėje ir dokumentuose. Naudojimosi tvarką, apribojimus ar teisminius ginčus patikrins notaras, todėl dėl to jaudintis nereikėtų.

Apibendrinimas

Kuo daugiau aplinkybių įvertinsite, tuo jūsų pirkimo ar pardavimo patirtis bus sklandesnė. Pirkdami būstą daugelis mūsų atliekame vieną didžiausių finansinių operacijų gyvenime, todėl rekomenduotume labai gerai apgalvoti, ar tikrai pasitikite savo jėgomis, ar vis dėlto vertėtų šiuos rūpesčius patikėti profesionalams.

Video apie pardavėjų ir pirkėjų klaidas:

Ką sako mūsų brokeriai?
UNOHUB brokerio pasirinkimas

Kodėl verta rinktis UNOHUB?

Vlog'as Nr. 1

UNOHUB nekilnojamojo turto brokeriai pasakoja kodėl jie pasirinko bendradarbiauti su UNOHUB NT paslaugų centru.

Taip pat atskleidžia kokias papildomas vertes, be nekilnojamojo turto pardavimo ar nupirkimo, mes galime suteikti klientams ir kokius papildomus klausimus galime išspręsti.

Rinkitės UNOHUB kompaniją. Čia rasite visas NT paslaugas po vienu stogu. Lengvai susitvarkysite visus su nekilnojamuoju turtu susijusius klausimus, viską atliksime kokybiškai, nes mūsų paslaugų centre paslaugas teikia tik atrinkti ir patikrinti specialistai.

Visą UNOHUB teikiamų paslaugų centro teikiamų paslaugų sąrašą rasite ČIA - UNOHUB paslaugos

Kaip išsirinkti brokerį?
Kaip išsirinkti brokerį?

Rinkitės nekilnojamojo turto brokerį tarsi chirurgą

Kiekvieną kartą kai nekilnojamojo turto rinka tampa aktyvi ir pardavimų skaičius pradeda augti, išauga ir žmonių skaičius, kurie teikia nekilnojamojo turto brokerio paslaugas. Tad kai nusprendžiate ką nors parduoti arba ieškote nupirkti visada iškyla klausimas, kaip išsirinkti tinkamą nekilnojamojo turto brokerį? Mūsų patarimas yra skirti tam laiko ir pažiūrėti į pasirinkimo procesą atsakingai. Nes nuo to kokį pasirinkimą padarysite gali priklausyti galutinė suma, kurią gausite pardavę ar sumokėsite pirkdami ir ši suma gali svyruoti nuo kelių iki keliolikos tūkstančių eurų. Susitikite bent su keliais brokeriais, kad išsirinktumėte tą, kuris sugebės tinkamai Jus atstovauti ir pasiekti Jūsų iškeltus tikslus.

Kaip išsirinkti nekilnojamojo turto brokerį

Rinkitės patyrusį specialistą - visada pasidomėkite kiek laiko brokeris teikia paslaugas, kokią pardavimo istoriją jis turi? Kiek jis yra atlikęs panašių sandorių? Per kiek laiko brokeris vidutiniškai parduoda panašų turtą?;

Koks objekto pardavimo planas - pasidomėkite kaip brokeris planuoja parduoti Jūsų objektą. Kokių veiksmų jis imsis, kaip ir kur reklamuos? Kokiais argumentais nustatė parduodamo turto kainą? Kokią pardavimo strategiją parinko? Per kiek laiko brokeris planuoja parduoti Jūsų turtą?;

Kokius mokymus brokeris yra praėjęs - visų pirma paklauskite ar brokeris ar jo atstovaujama įmonė priklauso Lietuvos nekilnojamojo turto agentūrų asociacijai (LNTAA)? Ar brokeris yra išlaikęs sertifikavimo egzaminą ir yra įtrauktas į sertifikuotų brokerių sąrašą? Kokiu kitus mokymus brokeris yra praėjęs?;

Rekomendacijos - prašykite buvusių klientų rekomendacijų. Ar yra žmonės, kurie naudojosi šio brokerio paslaugomis ir gali jį rekomenduoti? Šiais laikais rekomendacijos yra paliekamos įvairiais pavidalais: video formatu, rašytine forma arba tiesiog google;

Pagooglinkite - Šiek tiek pasidomėkite brokeriu, kurį ketinate samdyti. Peržiūrėkite jo profilį, jo šiuo metu parduodamus objektus. Gal būt jis turi savo asmeninį internetinį puslapį arba polapį kompanijos internetiniame puslapyje, kurią jis atstovauja. Peržiūrėkite jo socialinių tinklų profilius, kad susidarytumėte įspūdį kas tai per žmogus.

Kokias papildomas paslaugas teikia brokeris - pasidomėkite kokias papildomas paslaugas teikia brokeris ar jo kompanija? Ar jis tik padės parduoti ar nupirkti ar esant reikalui suorganizuos ir visus kitus su sandoriu susijusius dalykus? Ar jis gali jus nukreipti pas turto vertintoją, matininką, apdailos, draudimo, perkraustymo ar valymo specialistus? Ar jis gali rekomenduoti Jums architektą, paskolų brokerį, interjero dizainerį, kas pagamins baldus ar bet kokį kitą specialistą, kurio Jums gali prireikti.

Taigi, rinkitės atsakingai, nes nuo to priklauso ar bus pasiektas Jūsų tikslas, ar procesas bus sklandus ir finansiškai naudingas, ar bus suteiktos kokybiškos paslaugos. Geras profesionalas viską atliks tinkamai ir jo paslaugų vertė bus kur kas didesnė negu jūsų mokamas komisinis.

Teismo leidimo gavimas
UNOHUB teismo leidimas

Teismo leidimas parduodant ar įkeičiant nekilnojamąjį turtą

Mūsų klientai parduodami nekilnojamąjį turtą dažnai susiduria su situacija, kai norint tai atlikti reikia gauti teismo leidimą. Šiame straipsnyje pateiksime atsakymus kokiais atvejais teismo leidimas yra reikalingas, kaip teisingai užpildyti prašymą teismui dėl leidimo parduoti nekilnojamąjį turtą išdavimo ir kokius dokumentus reikia pateikti teismui, kad leidimą gautumėte sklandžiai ir iš pirmo karto. Taip pat straipsnio gale rasite tipinę formą, kurią reikia pateikti teismui norint gauti leidimą parduoti nekilnojamąjį turtą.

Kokiais atvejais yra reikalingas teismo leidimas?

Teismo leidimas parduodant nekilnojamąjį turtą yra būtinas tada, kai norima parduoti vienintelį turimą šeimos turtą.

Ar siekiant parduoti būstą, kuriame su vaiku negyvenama, būtinas teismo leidimas?

Jeigu šeima turi keletą jiems nuosavybes teise priklausančių gyvenamųjų patalpų, šeimos turtu pripažįstama tik viena iš jų ir tik tokiai patalpai yra reikalingas teismo leidimas. Faktą, kad tai yra šeimos gyvenamoji patalpa, patvirtina aplinkybės, jog pareiškėjai realiai ten gyvena. Pavyzdžiui - būste yra deklaruota jų gyvenamoji vieta arba Registrų centre šis turtas yra deklaruotas kaip šeimos turtas.

Kada reikia pateikti prašymą teismui, norint gauti teismo leidimą parduoti būstą?

Jeigu pareiškėjai ketina parduoti nekilnojamąjį turtą norėdami pirkti kitą būstą, prašymą teismui dėl teismo leidimo išdavimo turi pateikti tuomet, kai ras pirkėją savo būstui ir su juo pasirašys preliminarią pirkimo-pardavimo sutartį bei suras ketinamą pirkti būstą ir su būsimu pardavėju pasirašys preliminarią nekilnojamojo turto pirkimo-pardavimo sutartį. Minėtas preliminarias ir galiojančias sutartis būtina pateikti teismui, kreipiantis dėl teismo leidimo parduoti nekilnojamąjį turtą išdavimo. Jeigu pareiškėjai nėra sudarę preliminarios sutarties, prie prašymo dėl teismo leidimo gali būti pateikiamas kitų asmenų patvirtintas sutikimas, kad jie suteikia pareiškėjams ir jų nepilnamečiams vaikams galimybę gyventi jiems priklausančioje patalpoje. Taip pat teismui turi būti pateikiami asmenų, suteikiančių pareiškėjams ir jų nepilnamečiams vaikams laikiną gyvenamąją vietą, nuosavybės teisę patvirtinantys dokumentai (išrašai iš valstybės įmonės „Registrų centras“).

Ką reikia nurodyti prašyme dėl teismo leidimo išdavimo, siekiant butą (namą) parduoti arba įkeisti?

Atsižvelgiant į CPK 582 straipsnio 4 dalį, kartu su prašymu dėl teismo leidimo išdavimo teismui rekomenduojama pateikti šiuo dokumentus:

• Abiejų sutuoktinių asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų (pasų arba asmens tapatybės kortelių) kopijas.
• Santuokos arba ištuokos liudijimo originalą ir kopiją, nepilnamečių vaikų gimimo liudijimų kopijas ir originalus.
• Gyventojų registro tarnybos pažymą apie gyvenamąją vietą. 
• Registrų centro pažymėjimą apie parduodamo arba įkeičiamo buto arba namo įregistravimą.
• Pažymos apie abiejų sutuoktinių gaunamą darbo užmokestį (tuo atveju, kai norima įkeisti butą arba namą).
• Preliminarią buto ar namo pirkimo-pardavimo sutartį (tuo atveju, kai norima parduoti butą arba namą).
• Įrodymai apie tai, kur šeima ir nepilnametis vaikas gyvens, pardavus gyvenamąją patalpą.
• Kredito sutarties kopiją arba raštą iš banko, patvirtinantį kredito suteikimą (tuo atveju, kai norima įkeisti butą arba namą).
• Pažymos apie abiejų sutuoktinių gaunamą darbo užmokestį ar kitas pajamas (tuo atveju, kai norima įkeisti butą arba namą).

Teismas, atsižvelgdamas į bylos aplinkybes, gali pareikalauti pateikti ir kitus įrodymus (pavyzdžiui, vaiko teisių apsaugos skyriaus pažymą).

Ar būtina pateikti teismui perkamo buto (namo) pirkimo – pardavimo preliminarią sutartį?

Nepateikus teismui preliminarios būsto pirkimo-pardavimo sutarties, teismas neturės galimybės nustatyti turto pardavimo sandorio preliminarių sąlygų, jo įvykdymo galimybių, įvertinti, ar parduodant šeimos turtą nebus pažeisti nepilnamečio vaiko interesai.

Kas turi pateikti prašymą teismui dėl teismo leidimo parduoti ar įkeisti  butą (namą)?

Prašymą teismui dėl teismo leidimo parduoti ar įkeisti  butą (namą) išdavimo turi pateikti vienas iš vaiko tėvų arba jų įgaliotas asmuo. Prašymas gali būti pateiktas atvykus į teismą, į dokumentų priėmimo skyrių, arba internetu per e.teismas.lt sistemą. Pažymėtina, kad prašymas dėl teismo leidimo išdavimo turi būti pasirašytas, ne tik būsto savininko (vieno iš tėvų), bet abiejų tėvų (globėjų).

Per kiek laiko išduodamas teismo leidimas?

Teismas jūsų prašymą turi išnagrinėti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas. Būna atvejų, kai teismas,  prašymą atmeta, nurodydamas atmetimo priežastis. Tokiu atveju, jūs turite galimybę, pateikus papildomus teismo reikalaujamus dokumentus, teikti prašymą pakartotinai.

Ar tai mokama?

Kreipiantis į teismą dėl teismo leidimo išdavimo parduodant nekilnojamąjį turtą žyminio mokesčio mokėti nereikia.

Prašymas dėl teismo leidimo parduoti butą (namą):

Prašymo pavyzdys. 

Prašymas dėl teismo leidimo įkeisti butą (namą):

Prašymo pavyzdys.

UNOHUB pranešimas
UNOHUB OZO 12A Technopolis

NT specialistai ilgametę profesinę patirtį pritaikė kurdami analogų neturinčią bendruomenę

Apie UNOHUB

Lietuvos nekilnojamojo turto paslaugų srityje pagreitį įgauna analogų neturintis UNOHUB projektas. Pirmą kartą nepriklausomos Lietuvos verslo istorijoje po vienu stogu susibūrė dešimtys nekilnojamojo turto įsigijimo ir eksploatavimo procesą aptarnaujančių specializuotų kompanijų ir savarankiškai dirbančių specialistų.   

„Nekilnojamojo turto pirkėjui ar nuomininkui, kaip parodė praktika, nepakanka standartinio paslaugų paketo, apimančio tarpininkavimą tarp pirkėjo ir pardavėjo. Būstą ar verslui skirtas patalpas reikia ne tik įsigyti ar išsinuomoti, bet ir pritaikyti jas konkretiems poreikiams: suprojektuoti, įrengti, sukurti interjerą, valyti, prižiūrėti, papuošti aplinką ir pan. Taip ir gimė sumanymas sutelkti daug platesnį paslaugų spektrą, palengvinsiantį vartotojui po vienu stogu surasti patikimus visų sričių specialistus“, – sakė Lietuvos nekilnojamojo turto agentūrų asociacijos (LNTAA) valdybos narys, NT brokerių mentorius, vienas iš UNOHUB paslaugų centro įkūrėjų Mindaugas Kazlauskas.

„Projekto idėją brandinome daugiau kaip metus. Klientų poreikiai nuolat keičiasi. Pamažu atsisakoma lietuviams taip būdingos „pasidaryk pats“ strategijos – būsto pirkimo, pardavimo ir įrengimo klausimai patikimi specialistams. Startavome praėjusiųjų metų rugsėjį. Šių metų vasarį darbą pradėjo mūsų NT paslaugų portalas. Pirminis rezultatas pranoko drąsiausius lūkesčius. Šiandien UNOHUB  vienija per 70 kompanijų, siūlančių klientui daugiau kaip pusšimtį skirtingų aktualių paslaugų, nuo paskolų brokerių iki senų baldų išvežimo. Paslaugų portalo lankytojų skaičius artėja prie 50 tūkstančių. Gaunamos užklausos liudija, kad šios paslaugos aktualios ne tik potencialiems mūsų partneriams, bet ir vartotojui“,– pasakojo antrasis unikalaus projekto autorius, NT ekspertas ir vadovaujantysis partneris Andrius Kapitančukas. 

UNOHUB būstinė įsikūrusi patogioje sostinės vietoje, prie PPC „Ozas“, bet teikiamų paslaugų geografija neapsiriboja Vilniaus miestu. UNOHUB nariai turi padalinių visoje Lietuvoje. Narių tinklas plečiasi kasdien, todėl  nekilnojamojo turto naudotojui patogu ir paprasta rasti pagalbą bemaž visiems gyvenimo atvejams. Tarp UNOHUB bendruomenės siūlomų paslaugų – turto vertinimas, paskolų brokerių vykdomas atstovavimas, finansinės konsultacijos, pastatų pridavimas ir įteisinimas, NT rinkos analizė,  žemėtvarkininkų paslaugos, įvairūs matavimai ir tyrimai, statyba, apdaila ir dizainas, draudimas, reklama ir marketingas, perkraustymo, valymo paslaugos, nuomos administravimas, teritorijų tvarkymas ir kt.  

 „Mūsų tikslas – suburti patyrusius įvairaus pobūdžio paslaugų tiekėjus, sutrumpinti kelią tarp kliento ir paslaugų tiekėjo, rangovo. Daug investavome, atrinkdami patikimus partnerius, auginame klientų pasitikėjimą savo srities profesionalais. Lygiagrečiai ugdome draugišką bendruomenę, kurios kertinis akmuo yra tarpusavio bendradarbiavimas“, – kalbėjo Andrius Kapitančukas.  

UNOHUB paslaugas rasite čia: PASLAUGOS

***

UNOHUB NT paslaugų centras

Profesionalus sutelkusi kompanija, ambicingai kurianti šiuolaikinius verslo poreikius atitinkančius sprendimus. Mūsų specialistų patirtis leidžia savo klientams suteikti aukščiausią paslaugų kokybę, pasiūlyti gausų pasirinkimą ir išskirtinį patogumą. Pirmajame tokio pobūdžio NT paslaugų centre Lietuvoje atrasite nekilnojamojo turto, draudimo ir paskolų brokerių, turto vertintojų, advokatų, architektų, interjero dizainerių, baldų gamintojų, apdailos specialistų, matininkų, geodezininkų ir daugelį kitų šios srities profesionalų. Kruopščiai atrinkdami specialistus į UNOHUB paslaugų centrą, užtikriname profesionalų klientų aptarnavimą.

NT pardavėjų klaidos
UNOHUB pardavėjų klaidos

Nekilnojamojo turto pardavėjų klaidos

Dalis žmonių, kuriems reikia parduoti nekilnojamąjį turtą, nusprendžia šį procesą atlikti patys. Kadangi dauguma taip nusprendusiųjų turi kitus darbus ir yra specialistai kitose srityje, pardavinėdami savo nekilnojamąjį turtą padaro daug klaidų, kurios nulemia, kad galiausiai turtas yra parduodamas pigiau arba visai neparduodamas.

Šiame tekste aptarsime nuo ko priklauso sėkmingas pardavimas ir kokias klaidas dažniausiai padaro nekilnojamojo turto pardavėjai.

Pagrindinės klaidos:

  • Yra nustatoma neteisinga kaina;
  • Parduodamas nekilnojamasis turtas yra nekokybiškai pateiktas;
  • Blogai organizuojamos apžiūros;
  • Klaidos derantis su potencialiu pirkėju;

Neteisingas kainos nustatymas

Tai yra viena iš dažniausiai pasitaikančių pardavėjų klaidų. Ši klaida yra labai natūrali ir suprantama, nes savininkas dažniausiai neturi pakankamai žinių ir informacijos, kad teisingai įvertintų realią parduodamo turto kainą. Taip pat jį sieja emocinis ryšys su parduodamu turtu, todėl dažniausiai ne visi kriterijai yra objektyviai įvertinami, kas nulemia, kad pradinė parduodamo turto kaina būna didesnė negu turėtų būti.

"Dėl ko tai yra blogai? Juk visada galima kainą pamažinti jeigu nesiseks parduoti", - sako dažnas pardavėjas. Visgi taip mąstyti yra žalinga, jeigu tikslas yra parduoti už didžiausią kainą. Esmė yra tame, kad paskelbus naują objektą rinkoje jis sulaukia didžiausio susidomėjimo iš potencialių pirkėjų ir tas susidomėjimas trunka apie dvi savaites. Jeigu per šį laikotarpį nepavyksta surasti potencialaus pirkėjo, tuomet susidomėjimas objektu mažėja, rinkoje jis tampa žinomas ir nebe toks patrauklus. Tad jeigu mes paskelbiame objektą per didele kaina, mes jį parodome visai rinkai, tačiau niekas dėl jo nesikreipia nes jis būna tiesiog per brangus. Tačiau rinkai jis jau yra žinomas. Tai nulemia, kad mes jo nebegalėsime parduoti maksimaliai brangiai ir norėdami vėl pritraukti pirkėjų, būsime priversti investuoti į jo pagerinimus, papildomą reklamą arba tiesiog koreguoti kainą. Tačiau atlikę šiuos veiksmus mes niekada nebeturėsime tokio susidomėjimo, kokį galėjome turėti iš karto nustatę teisingą kainą.

Nekokybiškas parduodamo turto pateikimas

Kita klaida yra ta, kad dalis pardavėjų vis dar labai mažai kreipia dėmesio į objekto pateikimą ir reklamą. Vis dar gajus yra mitas, kad jeigu pirkėjas nori pirkti, tai jis ir taip paskambins ir ateis pažiūrėti, nepaisant skelbimo kokybės.

Tačiau tiesa yra kita, tik kokybiškas ir išsamiai aprašytas skelbimas gali pritraukti didžiausią potencialių pirkėjų skaičių. Pagrindinis tikslas yra sudominti pirkėją ir padaryti taip, kad žiūrėdamas skelbimą jis užsinorėtų mums paskambinti. Prastas skelbimas to nepadarys. Kitas tikslas yra parduoti už didžiausią kainą, tik pritraukus maksimalų potencialių pirkėjų skaičių galima tai padaryti.

Blogai organizuojamos apžiūros

Tai yra viena iš pagrindinių pardavėjų klaidų kur yra prarandama labai daug pinigų. Pardavėjai dažniausiai apskritai nepadaro tinkamos apžiūros. Jie tik įleidžia pirkėją į parduodamą turtą, pirkėjas pažiūri, sako ačiū, pagalvosiu ir išeina. Tuo viskas ir pasibaigia.

O juk norint parduodi maksimaliai brangiai reikia pažinti žmogų, kuriam parduodi. Dar prieš apžiūrą reikia išsiaiškinti pirkėjo ieškomo turto kriterijus, kiek ilgai jis ieško, kokios jo finansinės galimybės, kaip greitai jis nori nusipirkti turtą, kokius panašius objektus jis žiūrėjo ir su kuo lygina šį parduodamą turtą ir dar daug kitų klausimų.

Apžiūros metu reikia atskleisti visus parduodamo turto privalumus ir kalbėti apie tuos privalumus, kurie svarbūs yra būtent konkrečiam pirkėjui. Kitam pirkėjui gali būti svarbūs kiti kriterijai. Reikia stebėti pirkėjų kūno kalbą, klausyti ką jie šneka, iš to galima suprasti ar pirkėjams jūsų turtas patinka ar ne.

Po apžiūros visada reikia gauti atgalinį ryšį iš pirkėjų, paklausti kas jiems patiko, o kas ne. Pardavėjai šios dalies apskritai nedaro, jie nebendrauja su pirkėjais, nes tokiu būdu susilpnintų savo poziciją. Pirkėjas galėtų pagalvoti, kad labai norima parduoti ir tai nulemtų didesnes kainos derybas. Kaip bebūtų tai yra pardavėjų klaida, nes neišsiaiškinus prieštaravimų ir jų neįveikus labai dažnai tas pirkėjas apskritai nenuperka, nors galėtų nupirkti, jeigu būtų tinkamai su juo dirbama.

Klaidos derybose

Viena iš didžiausių pardavėjų klaidų yra apskritai jokios derybinės strategijos neturėjimas. Pardavėjai derasi dėl visko iš karto, nors derybas galima išskaidyti dalimis ir derėtis atskirai dėl: kainos, baldų ir įrangos, išsikraustymo termino, mokėjimo būdo ir termino, notarinių mokesčių ir kitų svarbių dalykų.

Taip pat labai svarbu yra derybų žingsniai ir greitis. Labai dažnai derybos įvyksta parduodamame turte, per apžiūrą. Yra skelbimo kaina, pirkėjas duoda pasiūlymą ir savininkas jį priima arba ne, tuo viskas ir pasibaigia. Tokiu būdu kaina yra nuleidžiama per daug ir per greitai arba jeigu pasiūlymas nepriimamas, tai su tuo pirkėjų apskritai nebebendraujama ir nevyksta dialogas, nes pasiūlymas yra tiesiog atmetamas.

Apibendrinimas

Taigi, tiems kurie nusprendė pardavinėti savo nekilnojamąjį turtą patys, siūlome atkreipti dėmesį į šias dažniausiai pasitaikančias pardavėjų klaidas arba kreiptis į profesionalus, kurie visus šiuos žingsnius atliks tinkamai ir užtikrins, kad jūsų parduodamas turtas būtų parduotas maksimaliai brangiai ir visas procesas įvyktų sklandžiai

Video apie pardavėjų ir pirkėjų klaidas: